Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2111049100 , ΔΕΥ-ΠΑΡ 09:00 - 18:00 , ΣΑΒ : 09:00 - 15:00

Ωράριο Παραλαβών: ΔΕΥ&ΤΕΤ&ΣΑΒ 09.00-15.00 & ΤΡΙ&ΠΕΜ&ΠΑΡ 09.00-14.00 & 17.00-20.30

0

Όροι Χρήσης Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Όροι Χρήσης Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Eπωνυμία εταιρίας : ‘HellasPhone’

Διεύθυνση Έδρας : Ολύνθου 5, Πειραιάς

Γραμμή επικοινωνίας: 2111049100-99

Email: sales@hellasphone.gr

 

Περιεχόμενο

                Η εταιρία ‘ HELLASPHONE’  διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της ‘hellasphone.gr’ ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.

Δηλώσεις Πελάτη

                Ο πελάτης δηλώνει ότι οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτόν κατά τη χρήση της ιστοσελίδας είναι ακριβείς. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει κάθε ζημία της εταιρίας ‘ HELLASPHONE’ ή θυγατρικών της ή συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας.

Περιορισμός Ευθύνης

                Η εταιρία ‘ HELLASPHONE ‘ ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την έλλειψη ικανότητας χρήσης της ιστοσελίδας καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία της ιστοσελίδας ή στη διαβίβαση μέσω αυτής πληροφοριών στο διαδίκτυο.

                Η εταιρία ‘ HELLASPHONE ‘ δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Για την αποφυγή των παραπάνω ο πελάτης οφείλει, πριν προβεί σε οποιαδήποτε παραγγελία, να διασταυρώσει με το αναγραφόμενο ‘SKU’ του προϊόντος τα χαρακτηριστικά που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να τη δικαιολογεί, επικοινωνήστε με το κατάστημα hellasphone.gr πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.

Ισχύον Δίκαιο - Δικαιοδοσία

                Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, το Ν.2251.1994 ως έχει μέχρι σήμερον τροποποιηθεί και ο καταναλωτής ρητώς δηλώνει ότι προ πάσης τοποθετήσεως παραγγελίας του έλαβε γνώση των συγκεκριμένων διατάξεων και αποδέχεται την τήρηση εκ μέρους της  HELLASPHONE  των ανωτέρω νομοθετημάτων. Τυχόν αμφισβήτηση ή διαφορά που αφορά την παρούσα σύμβαση, καθ οιονδήποτε, άμεσο ή έμμεσο τρόπο, ρητώς συμφωνείται ότι υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας.

 

Εγγύηση προϊόντος

                Στα πλαίσια διασφάλισης του πελάτη η HELLASPHONE εφαρμόζει πάντα γραπτό τρόπο επικοινωνίας σε όλες τις περιπτώσεις παροχής εγγύησης προιόντος . Η καταχώριση του αιτήματος του πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας Happycustomer (https://www.hellasphone.gr/happycustomer/ )

               Όλα τα  προϊόντα  συνοδεύονται από  εγγύηση  με  διάρκεια και  όρους του  εκάστοτε κατασκευαστή . Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τα πρώτα 1 ή 2 έτη αναλόγως την κατασκευάστρια εταιρία .

               Όπως ο Νόμος ορίζει το hellasphone.gr δεν συμμετέχει κατ' ουδένα τρόπο στη διαδικασία λήψης απόφασης καθώς οι μόνοι αρμόδιοι είναι οι εκάστοτε αντιπροσωπείες και κατασκευαστές .

               H HELLASPHONE διευθετεί το κάθε αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες-κανόνες του εκάστοτε κατασκευαστή κατόπιν ελέγχου που αυτός διενεργεί στο προιόν .

              Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και η HELLASPHONE ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό .

              Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο  σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προιόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα .  Τέτοιοι κατασκευαστές είναι οι Blackberry, Asus κλπ.

               Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb κλπ.

               Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει  βλάβες  οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία,  παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο service  και  το προϊόν τίθεται  αυτόματα εκτός  εγγύησης .

              Σπάνιες περιπτώσεις αποτελούν δε και η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προιόν ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , αλλά και η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προιόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προιόντος . Σε αυτές τις περιπτώσεις η HELLASPHONE βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναμένει την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή , όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού πορίσματος να κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλύσει το αίτημα του καταναλωτή (αντικατάσταση με νέο ή refurbished ή πίστωση προιόντος) . Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει και εξαρτάται από την ίδια την αντιπροσωπεία/κατασκευαστή (αργίες, φόρτος εργασίας κλπ). Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση (χωρίς γρατσουνιές, ρωγμές, αποσυνδεδεμένα μέρη, ζημιές κατά τη μεταφορά κτλ) και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του καθώς και από όλα όσα αυτή περιέχει . DOA/DAP δεν παρέχονται επίσης σε περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί σε αναβάθμιση λογισμικού, αντικατάσταση αποσπώμενων μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια κλπ) καθώς και των παρελκόμενων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ).  Ο πελάτης αναγνωρίζει αυτήν την πραγματικότητα . Δεσμεύεται δε , όπως βοηθήσει με την παροχή στοιχείων , διευκρινήσεων που τυχόν ζητήσει ο κατασκευαστής σχετικά με τη βλάβη , όσο και με την εν γένει στάση του, συνεργαζόμενος αρμονικά με την υπηρεσία Happycustomer .

           Για ελαττωματικά μέρη της συσκευής (όπως ηχεία , κάμερα , touchpad , μπαταρία , HDDRAM , καλώδια , νεκρά pixels , γραμμές , κηλίδες  κτλπ) δεν προβλέπεται αντικατάσταση της συσκευής αλλά επισκευή αυτής ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης .

           H Apple μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας της δεν υποστηρίζει αντικατάσταση με νέο προιόν , αλλά με refurbished , ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης .

           Με το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία για άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης με προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς. Όπως ο Νόμος ορίζει η  HELLASPHONE  δεν δύναται να συμμετέχει με ουδένα τρόπο σε αυτή τη διαδικασία.

           Όσον αφορά ειδικότερα στα ανταλλακτικά κινητών , παρέχεται εγγύηση 6 μήνες για τις οθόνες και 3 μήνες για τις μπαταρίες . Κρίνεται απαραίτητο το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση . Κάθε ανταλλακτικό πριν διατεθεί προς πώληση έχει ελεγχθεί από το hellasphone.gr και είναι σε άριστη κατάσταση . Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της εγγύησης είναι οι ταινίες ασφαλείας, τα φιλμ προστασίας και οι ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί . Η ταινία σύνδεσης δεν θα πρέπει να έχει κοπεί ή να έχει τσακιστεί και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες ή χτυπημένη. Κανένα εξάρτημα δε θα πρέπει να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά και σκόνη. Η οθόνη και η αφή δε θα φέρουν σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά και σε καμία περίπτωση το προϊόν δε θα έχει επισκευαστεί. Δεν θα πρέπει να έχει γίνει καμία είδους παρέμβαση στο προϊόν. Σε περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος σχετίζεται με τα παραπάνω τότε το προϊόν τίθεται αυτόματα ‘εκτός εγγύησης’. Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.

          Η πολιτική χρέωση της HELLASPHONE για το κόστος μεταφορικών αποστολών που αφορούν αιτήματα Happycustomer προβλέπει την μη χρέωση του πελάτη ούτε για την αποστολή ούτε για την παραλαβή του προιόντος , αρκεί η αποστολή να γίνεται μέσω της ACS Courier .

         Σε περίπτωση μη κάλυψης του προιόντος εντός εγγύησης λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται , δίνεται προσφορά κόστους επισκευής της βλάβης . Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους αυτού από τον πελάτη, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 15€ + ΦΠΑ για τον τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε (Το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την courier ) , ενώ επιβαρύνεται και όποια μεταφορικά (από και προς) .

         Σε σπάνιες περιπτώσεις κατά τις οποίες η διαδικασία επίλυσης ενός αιτήματος happycustomer διαρκέσει αρκετά άνω του συνηθισμένου , δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αντικατάστασης συσκευής κινητού , ίδιας ή παρόμοιων χαρακτηριστικών με εκείνη που βρίσκεται σε διαδικασία επισκευής . Αυτό κρίνεται πάντα από την αρμόδια υπηρεσία happycustomer και τους κανόνες που την διέπουν .

         Όσον αφορά τις συσκευές που έχουν πιστοποίηση IP για αντοχή σε νερό – σκόνη , βάσει των παγκόσμιων οδηγιών, η αντοχή τους στην σκόνη είναι μεγάλη αλλά στην περίπτωση επαφής με το νερό υπάρχουν σημαντικές διευκρινήσεις , καθώς η συσκευή δεν είναι πλήρως αδιάβροχη. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως η συσκευή θα αντέξει σταγόνες νερού, μια μικρή βύθιση σε γλυκό νερό (όχι μεγαλύτερη του 1 μέτρου και όχι για χρόνο άνω των 30 λεπτών), εφόσον είναι ερμητικά κλεισμένα τα καπάκια της συσκευής. Επομένως, η συσκευή είναι απλά ανθεκτική στο νερό, ενώ αξίζει να επισημανθεί πως σε περίπτωση υγρασίας ή ζημιάς από νερό δεν υπάρχει κάλυψη από την εγγύηση του κατασκευαστή.

 

Αποστολή προιόντος

            Το κατάστημα hellasphone.gr συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρία ACS Courier . Παρέχει την δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας κι αν βρίσκεται , ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Η περιοχή , η ύπαρξη ή μη καταστήματος της ACS Courier σε αυτήν , όπως και παράγοντες που σχετίζονται με αργίες, απεργίες,καιρικές συνθήκες κ.α., πιθανώς να επηρεάσουν την εξέλιξη της παράδοσης. Η HELLASPHONE αποστέλλει εγκαίρως την παραγγελία του πελάτη με ταυτόχρονη ενημέρωση του τόσο με email όσο και με sms και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση . Ως εκ τούτου η εξέλιξη της αποστολής από την στιγμή αναχώρισης της από το κατάστημα της HELLASPHONE και έπειτα , δε θα πρέπει να επηρεάσει την αξιολόγηση των υπηρεσιών του καταστήματος .

            Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη σχετικά με την ανεύρεση δέματος, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της HELLASPHONE παρέχεται δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας μέσω διασύνδεσης με τα συστήματα της ACS Courier.

            Ο πελάτης με την αποδοχή των όρων χρήσης κατά τη διαδικασία πραγματοποίησης της αγοράς του δηλώνει ότι συμφωνεί με την διαδικασία αποστολής της παραγγελίας του μέσω ACS Courier .

            Η εταιρία ACS Courier παρέχει υπηρεσία αποζημίωσης ζημιών . Από τη στιγμή που ο πελάτης παραλάβει χτυπημένο δέμα πρέπει να ενημερώσει αυθημερόν την ACS Courier καθώς και το τμήμα πωλήσεων του hellasphone.gr (είτε γραπτώς είτε τηλεφωνικώς). Δηλωνεται στο παρόν ρητά ότι σε περίπτωση που η εταιρία HellasPhone δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν , δε θα υπάρχει η δυνατότητα αποζημίωσης του πελάτη από την εταιρία ACS Courier.