Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 2111049100 , ΔΕΥ-ΠΑΡ 09:00 - 18:00 , ΣΑΒ : 09:00 - 15:00

Ωράριο Παραλαβών: ΔΕΥ&ΤΕΤ&ΣΑΒ 09.00-15.00 & ΤΡΙ&ΠΕΜ&ΠΑΡ 09.00-14.00 & 17.00-20.30

0

Όροι Χρήσης Ηλεκτρονικού Καταστήματος

(Δεν αφορά μεταπωλητές)

Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα HellasPhone.gr .

Η επωνυμία της εταιρίας είναι:

" HellasPhone "

Διεύθυνση Έδρας : Ολύνθου 5 , Πειραιάς

Γραμμή επικοινωνίας: 2111049100-99

Email: sales@hellasphone.gr

 

Περιεχόμενο

 

Η “HellasPhone” διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας hellasphone.gr (στο εξής: η Ιστοσελίδα) ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.

 

Δηλώσεις Πελάτη

 

Ο Πελάτης δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτόν κατά τη χρήση της Ιστοσελίδας είναι ακριβείς. Ο Πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει κάθε ζημία της "HellasPhone" ή θυγατρικών της ή συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τη χρήση της παρούσας Ιστοσελίδας .

 

Περιορισμός Ευθύνης

 

Η " HellasPhone" ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την έλλειψη ικανότητας χρήσης της Ιστοσελίδας καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία της Ιστοσελίδας ή στη διαβίβαση μέσω αυτής πληροφοριών στο διαδίκτυο.

Η " HellasPhone" δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Για την αποφυγή των παραπάνω ο πελάτης οφείλει, πριν προβεί σε οποιαδήποτε παραγγελία, να διασταυρώσει με το αναγραφόμενο “SKU” του προϊόντος τα χαρακτηριστικά που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν να παραγγείλετε το προϊόν.

 

Ισχύον Δίκαιο - Δικαιοδοσία

 

Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, το Ν.2251.1994 ως έχει μέχρι σήμερον τροποποιηθεί και ο καταναλωτής ρητώς δηλώνει ότι προ πάσης τοποθετήσεως παραγγελίας του έλαβε γνώση των συγκεκριμένων διατάξεων και αποδέχεται την τήρηση εκ μέρους της  HELLASPHONE  των ανωτέρω νομοθετημάτων. Τυχόν αμφισβήτηση ή διαφορά που αφορά την παρούσα σύμβαση, καθ οιονδήποτε, άμεσο ή έμμεσο τρόπο, ρητώς συμφωνείται ότι υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας.


Εγγυήσεις Προϊόντων


                                        

Στα πλαίσια διασφάλισης του πελάτη αλλά και του καταστήματός  μας,  σας ενημερώνουμε ότι  όλα τα  προιόντα  συνοδεύονται από  εγγύηση  με  διάρκεια και  όρους του  εκάστοτε κατασκευαστή, όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του.  Το  Κατάστημα  δεν φέρει  καμιά  ευθύνη  και  η  εγγύηση  κατασκευαστή δεν καλύπτει  βλάβες  οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία,  παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο service  και  το προιόν τίθεται  αυτόματα εκτός  εγγύησης.

 

Εντός  7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη σας το προϊόν που τυχόν παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημά μας. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση (χωρίς γρατσουνιές, ρωγμές,αποσυνδεδεμένα μέρη , ζημιές κατά τη μεταφορά κτλπ) και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του καθώς και από όλα όσα αυτή περιέχει.


Επίσης , η Apple δεν υποστηρίζει DOA κατά πάγια πολιτική της και το προϊόν αποστέλλετε στην εκάστοτε αντιπροσωπία  για  επισκευή ή αντικατάσταση με refurbished


Κατόπιν θα αποσταλεί στο επίσημο Service Center  του εκάστοτε κατασκευαστή, όπου εκεί το αρμόδιο τεχνικό τμήμα θα ελέγξει και θα εγκρίνει την επισκευή ή την αντικατάσταση της συσκευής σας. To κατάστημά μας δεν συμμετέχει με ουδένα τρόπο σε αυτή τη διαδικασία καθώς όπως ο Νόμος ορίζει, μόνο η Αντιπροσωπεία μπορεί να αποφασίσει για το εάν ένα προιόν της πρέπει να αντικατασταθεί. Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως 15  εργάσιμες ημέρες .

Για ελαττωματικά υλικά μέρη της συσκευής (όπως ηχεία , κάμερα , touchpad , μπαταρία , HDDRAM , καλώδια , νεκρά pixels , γραμμές , κηλίδες  κτλπ) δεν προβλέπεται αντικατάσταση της συσκευής αλλά επισκευή αυτής.

Ειδικά για τους κατασκευαστές που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, η διαδικασία επισκευής διαρκεί 1 - 1.5 μήνα, καθώς το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία η οποία και θα αποφασίσει για την επισκευή/αντικατάσταση του. Κάποιοι τέτοιοι κατασκευαστές είναι οι : Blackberry – Asus.

Το ίδιο ισχύει και για κάθε μοντέλο, οποιασδήποτε κατασκευάστριας εταιρείας, που δεν κυκλοφορεί επίσημα στην Ελλάδα. Εφόσον χρειαστεί υποστήριξη, αυτή δεν παρέχεται από την Ελληνική Αντιπροσωπεία αλλά από την Ευρωπαϊκή. Στην περίπτωση αυτή η Hellasphone δεν φέρει ουδεμία ευθύνη .

Με  το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς , για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία . Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται η προσκόμιση  της  απόδειξης   ή  του  τιμολογίου  αγοράς στην αντιπροσωπεία  για την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης .

 

 

Παραλαβές προιόντων από εταιρείες couriers

 

Σε περίπτωση παραλαβής χτυπημένης συσκευασίας παρακαλούμε να ενημερώνετε άμεσα την εταιρεία ταχυμεταφορών και το τμήμα πωλήσεων της Hellasphone.gr . Σε περίπτωση που η Hellasphone δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν , δε θα έχετε τη δυνατότητα να αποζημιωθείτε από την Εταιρεία Courier .

 

Περιεχόμενα Συσκευασίας

 

Από την Hellasphone  έχει παρατηρηθεί πως οι κατασκευάστριες εταιρείες, ανάλογα με την εμπορική τους πολιτική, κατά διαστήματα, αλλάζουν τα αξεσουάρ με τα οποία συνοδεύουν τα προϊόντα τους. Λόγω του ότι όλες οι συσκευές είναι σφραγισμένες δε μπορούμε να γνωρίζουμε τα ακριβή αξεσουάρ και περιφερειακά που βρίσκονται στη συσκευασία του προϊόντος. Η Hellasphone  δε φέρει καμία ευθύνη για την αλλαγή της εμπορικής πολιτικής του εκάστοτε κατασκευαστή.


 

 


Επιστροφές Άθικτων Προϊόντων

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου και με την προϋπόθεση το προς επιστροφή προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία.

Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.

 

Προσωπικά Δεδομένα

 

Τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών χρησιμοποιούνται, βάσει του ν.2472/97, αποκλειστικά για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών τους, την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων. Τα δεδομένα αυτά δεν διαβιβάζονται σε τρίτους, εκτός από συνεργαζόμενες με την " HellasPhone" επιχειρήσεις. Ο Πελάτης δίνει με την παρούσα τη συναίνεσή του για την αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων από την " HellasPhone" για τους σκοπούς εκτέλεσης και απόδειξης των παραγγελιών του, την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων και την διαβίβασή του σε συνεργαζόμενες με την " HellasPhone" επιχειρήσεις. Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να έχει πρόσβαση σε κάθε στοιχείο που μας έχει δώσει (δικαίωμα πρόσβασης αρ. 12 ν. 2472/97) και να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των δεδομένων που τον αφορούν (δικαίωμα αντίρρησης αρ. 13 ν. 2472/97).

Σε οποιαδήποτε στιγμή έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στο αρχείο, διόρθωσης, διαγραφής και προβολής αντιρρήσεων οποτεδήποτε σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων που σας αφορούν. Εξάλλου, η συγκατάθεσή σας μπορεί να ανακληθεί σε οποιαδήποτε στιγμή, αρκεί να αποστείλετε σχετικό έγγραφο αίτημά σας με συστημένη επιστολή στην διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της HellasPhone. Η HellasPhone έχει αναπτύξει κατά το δυνατόν νόμιμα μέτρα προστασίας στις εγκαταστάσεις, στα συστήματα και στα αρχεία της. Επιπλέον, η HellasPhone εγγυάται την εμπιστευτικότητα των Προσωπικών Δεδομένων, ωστόσο η HellasPhone μπορεί να αποκαλύψει στις αρμόδιες Δημόσιες Αρχές Προσωπικά Δεδομένα ή οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες που κατέχει ή είναι προσβάσιμες μέσω των συστημάτων της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από κάποια εφαρμοστέα διάταξη νόμου.

Εσείς εγγυάστε και φέρετε την ευθύνη για την αλήθεια, ακρίβεια, εγκυρότητα, γνησιότητα, συνάφεια και προσφορότητα των Προσωπικών Δεδομένων που γνωστοποιείτε στην HellasPhone.

 

Ασφάλεια

 

Για την προστασία των στοιχείων που διακινούνται μέσω της Ιστοσελίδας χρησιμοποιείται λογισμικό SSL (Secure Sockets Layer). To SSL αποτελεί ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας το οποίο κρυπτογραφεί την επικοινωνία μεταξύ του τερματικού σας και του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αποκρυπτογράφηση των στοιχείων σας είναι εξαιρετικά ισχυρή και θεωρείται πρακτικά απαραβίαστη.

 

Cookies

 

Όπως οι περισσότερες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, έτσι και στην hellasphone.gr χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να αναγνωρίζουμε τον χρήστη και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες.

 

Πνευματικά Δικαιώματα

 

Η " HellasPhone" αποτελεί μοναδικό και αποκλειστικό δικαιούχο όλων των πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου και της διάρθρωσης της Ιστοσελίδας εκτός ρητών εξαιρέσεων.

Όλα τα εμπορικά σήματα, λογότυπα, σχέδια, προϊόντα και προγράμματα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος - είτε φέρουν είτε όχι την επωνυμία της HELLASPHONE - αποτελούν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της HELLASPHONE, ως μόνης δικαιούχου, η οποία και δύναται να τα διαθέτει, να διαχειρίζεται και να εκμεταλλεύεται απολύτως και αποκλειστικώς.

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότα ανωτέρω και δηλώνει ότι ουδέποτε θα προβεί ή θα επιτρέψει οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη, η οποία με οποιοδήποτε τρόπο μπορεί να βλάψει τα δικαιώματα της HELLASPHONE σε όλα τα προαναφερόμενα υπό τον παρόντα όρο.

 

Ανωτέρα Βία

 

Η HELLASPHONE δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της HELLAS PHONE ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Σε τέτοιες περιπτώσεις η HELLASPHONE δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση της παραγγελίας. Ενδεικτικώς και ουχί περιοριστικώς θεωρούνται περιστατικά ανωτέρας βίας ότι είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, καθυστερήσεις που οφείλονται σε προμηθευτές, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.

 


Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος και εφόσον οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη δεν απευθύνεστε στην αγοράστρια εταιρία αλλά σε εξουσιοδοτημένο service για εκτίμηση κοστολογίου.